Brev:
Brød og pålæg
18. juni 2017
Alder:
7 mdr.
Brød og pålæg
Hej Helen,
Hvornår må babyer få lyst brød og bondebrød i små bider? Min søn er meget madglad og elsker selv at spise. Han kan fint tykke og har prøvet at få bondebrød som smagsprøve.
Hvordan er det lige det er med pålæg, jeg ved man skal være opmærksom på indholdet af salt, men er det ok at introducere lidt pålæg eks. leverpostej og smørbart fiskepålæg allerede nu?
Jeg tænker også pålæg eks. kylling, kan bruges i aftensmaden, hvis vi får noget mad han ikke kan være med på, men er det helt forkert allerede at starte på det nu?
Min søn er knap 7 måneder.
Med venlig hilsen
Kris